.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی شنبه


***گروهك تروريستي پژاك چهارشنبه شب يك بسيجي را در روستاي دلزي شهرستان سلماس باشليك 10 گلوله به شهادت رسانده است . به گزارش خبرگزاري جمهوري اسلامي اين بسيجي خسرو پرورده مسئول هسته مقاومت مركزي روستاي دلزي و رئيس شوراي روستا بوده و چندين بار نيز تهديد به مرگ شده بود. ضاربان بعد از انجام اين ترور محل حادثه را ترك كردند و تاكنون فرد و يا گروهي مسئوليت اين ترور را برعهده نگرفته است . گروه تروريستي حيات آزاد كردستان يا پژاك شاخه ايراني « پ ك ك » يا حزب كارگران تركيه است .

***شش نفر از مسلمانان منطقه سين كيانگ چين در دادگاهي در اين كشور به اتهام مشاركت در ناآرامي هاي اخير چين به اعدام محكوم شدند. به گزارش عصر ايران اين نخستين دادگاه مرتبط با اعتراضات گسترده اي است كه حدود سه ماه پيش در منطقه مسلمان نشين سين كيانگ چين روي داده بود. خبرگزاري دولتي « چين جديد » در اين باره اعلام كرد محكومان در اين دادگاه متهم به ارتكاب قتل بوده اند. تلويزيون دولتي چين هم گزارش داد كه هفتمين متهم نيز به زندان ابد محكوم شده است . اين افراد از نژاد اويغور هستند.

***هفته گذشته فردي كه مي خواست جلوي مجلس شوراي اسلامي خودسوزي كند دستگير شد. به گزارش خبرنگار « تابناك » اين فرد 55 ساله كه پيشتر راننده خودروي سنگين بوده به دليل فني خودروي خود را از دست داده و به دليل اينكه نتوانسته براي تامين زندگي خود وامي دريافت كند تصميم به خودسوزي مقابل مجلس شوراي اسلامي گرفته بود. اين مرد گنبدي بارها از گنبد تا تهران آمده بود و با مراجعه به نهادهاي گوناگون كشور قصد فراهم كردن يك وام براي تهيه خودرو و تامين زندگي خود را داشت . بنابر اين گزارش اين فرد كه توسط گشت پليس به همراه يك و نيم ليتر بنزين دستگير شده در بازجويي خود ادعا كرده به دليل اينكه پس از مراجعه به دفتر يكي از مقامات نتوانسته نتيجه اي به دست آورد تصميم به خودكشي و خودسوزي جلوي مجلس گرفته بود. اين فرد دستگير شده در وصيت نامه خود علت اين اتفاق و خون خود را به گردن افرادي كه با وام وي موافقت نكرده اند انداخته بود.

***خبرگزاري آسوشيتدپرس گزارش داد : پنتاگون توليد و تحويل يك بمب بسيار بزرگ كه قدرت نفوذ در زير زمين را دارد را به سرعت دنبال مي كندكه اين بمب مي تواند در پناهگاه هايي كه با 10000 پوند سيمان تقويت شده نفوذ كرده و آنها را نابود كند . به گزارش آينده به نقل از سرويس بين الملل آينده اين خبرگزاري مي گويد : اين طرح به « طرح بي » براي مقابله با ايران نامگذاري شده است كه براي مقابله با يك سايت ايران كه در منطقه قم در زير كوهها ساخته شده است به كار گرفته مي شود . بمب 15 تني نيرومند كه « نفوذ كننده عظيم ناميده مي شود بزرگترين سلاح غيرهسته اي آمريكاست كه در تجهيزات نظامي اين كشور مورد استفاده قرار مي گيرد و M.O.P نظامي » يا قدرت حمل 5300 پوند مواد انفجاري را دارد و قدرت آن ده برابر سلاحهايي است كه براي جانشيني آن مورد نظر قرار گرفته اند . هم اكنون پنتاگون يك قرارداد 52 ميليون دلاري براي سرعت بخشيدن به توليد اين بمب و جاسازي آن روي بمب افكنهاي بي ـ 2 استپلت منعقد كرده است . پنتاگون از ارائه اين مطلب كه آنها اين بمب را براي تجهيزات ايران يا كره شمالي مي سازند امتناع ورزيده است . جوف مورال سخنگوي پنتاگون گفت : اين فقط يك امكان است كه ما فكر مي كنيم بتواند برايمان در آينده كارايي داشته باشد. اين تغيير و تحولات بعد از اينكه پنتاگون به كنگره آمريكا براي در اختيار قرار دادن بودجه براي توليد اين بمب مراجعه كرده شرايط جديدي به خود گرفته است . بمب هاي كه به هدايت شده معروف هستند قابليت سوراخ كردن زمين را داشته و در نتيجه توانايي رسيدن به پناهگاهها را دارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

عباس 1 آبان 1388
پنتاگون يك قرارداد 52 ميليون دلاري براي سرعت بخشيدن به توليد اين بمب و جاسازي آن روي بمب افكنهاي بي ـ 2 استپلت منعقد كرده است . پنتاگون از ارائه اين مطلب كه آنها اين بمب را براي تجهيزات ايران يا كره شمالي مي سازند امتناع ورزيده است . جوف مورال سخنگوي پنتاگون گفت : اين فقط يك امكان است كه ما فكر مي كنيم بتواند برايمان در آينده كارايي داشته باشد. اين تغيير و تحولات بعد از اينكه پنتاگون به كنگره آمريكا براي در اختيار قرار دادن بودجه براي توليد اين بمب مراجعه كرده شرايط جديدي به خود گرفته است . بمب هاي كه به هدايت شده معروف هستند قابليت سوراخ كردن زمين را داشته و در نتيجه توانايي رسيدن به پناهگاهها را دارند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.